todo bien - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Sibbel Jacobs - WaarBenJij.nu todo bien - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Sibbel Jacobs - WaarBenJij.nu

todo bien

Blijf op de hoogte en volg Sibbel

26 Maart 2014 | Mexico, Playa del Carmen

Na afgelopen week 10 dagen achter elkaar te hebben gewerkt, was ik deze zondag eindelijk vrij! Na zaterdag eerst uit eten te zijn geweest met een andere stagiaire en een ander meisje gingen we daarna uit. Het is zo anders hier! Vooral omdat alle springbreakers er nu zijn. Iedere avond is er wel iets van entertainment in de clubs, deze avond was er een man die een soort show ging doen met vuur en lazers en alles. De volgende dag zijn we de hele dag naar het strand gegaan en heb ik de hele dag geslapen. Gister heb ik weer gewerkt, en vandaag was alweer me volgende dag vrij! Dus again naar het strand gegaan. Het Mexicaanse eten begin ik al steeds lekkerder te vinden, maar ik ben erg blij met me eigen gemaakte tostis! Al vind me roomie deze maar vies haha. Ook moest ik 6 businesscards regelen voor school, maar gelukkig is de General Manager heel relaxt en mocht ik die van hem hebben. Super fijn!

  • 27 Maart 2014 - 22:38

    Oma Zeist:

    hoi meisie.
    fijn dat alles goed gaat.
    fijn dat t eten lekker smaakt.
    fijn dat t werk goed gaat.
    fijn dat je zo lekker naar t strand kan.
    fijn dat je lekker bruin word .
    fijn weer iets van je te horen.
    t ga je goed .
    dikke knuffel .
    p s pas goed op je zelf.

  • 28 Maart 2014 - 09:36

    Thea:

    Hoi Sibbel,

    Wat zal je al lekker bruin zijn! Fijn om te lezen dat je naast je werk ook leuke dingen doet. Je zal een brok ervaring mee terug nemen. Geniet ervan, voor je het weet staat je moeder voor je neus. Have fun
    Lieve groeten vanuit Vleuten. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sibbel

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 6360

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: