weekje vakantie geboekt! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Sibbel Jacobs - WaarBenJij.nu weekje vakantie geboekt! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Sibbel Jacobs - WaarBenJij.nu

weekje vakantie geboekt!

Blijf op de hoogte en volg Sibbel

16 April 2014 | Mexico, Playa del Carmen

Na lang niks meer te hebben geschreven, weet ik niet eens meer wat er allemaal is gebeurt. Een ding weet ik wel zeker, meer mensen weten dat de stroopwafels in Nederland super lekker zijn, want bijna al me collegaatjes vragen erom. Van me manager mag ik niet weg uit Mexico voordat hij deze heeft gekregen. Gelukkig komt moeders over een paar weekjes op bezoek en kan ze die meenemen! Afgelopen week mocht ik helpen op een bruiloft, superleuk. De bruid was heel aardig en totaal niet zenuwachtig, totdat ze naar beneden mocht om het strand op te lopen waar alle familie en vrienden op der wachten. De bruiloft was zondag denk ik en vandaag op me vrije dag zijn denise en ik naar playa gegaan en kwamen we de bruid en bruidegom tegen! Heel grappig maar ook een beetje raar, omdat je je werk pakje niet aan hebt en het wel anders is. Vandaag moesten we even snel geld pinnen maar na ongeveer 6 pinautomaten te hebben geprobeerd die het niet deden begon het keihard te regenen. Ohja, afgelopen week zijn we naar Tulum gegaan naar de Maya ruïnes. Was super mooi om te zien en uiteraard daarna naar het strand gegaan! Die week daarvoor gingen we uit en gister hebben we even een avondje terras gedaan. Van de week was een collegaatje van het kantoor ook nog jarig dus dat moest ook even gevierd worden, na in het Spaans te hebben gezongen wilden ze allemaal leren hoe je in het Nederlands zingt als iemand jarig is. Zojuist hebben we een hotel geboekt voor de week na onze stage, midden in het centrum en met zwembad, prima dus. Voor de rest weet ik niet meer precies wat er allemaal is gebeurt, maar Denise onthoud alles heel goed, dus zoek even der blog want daar staat alles veel uitgebreider! Saludos

  • 17 April 2014 - 00:13

    Mama:

    Wat een belevenissen weer. Altijd leuk om te lezen hoe jullie je tijd besteden daar in Mexico.
    Aan je manager kun je doorgeven dat de stroopwafels onderweg zijn, net zoals de klompen. hihihi.
    Inmiddels ben je alweer bijna op de helft, hoe snel kan de tijd gaan.
    Dat weekje vakantie hebben jullie echt verdiend dus ga maar lekker genieten straks.
    Welk hotel is het geworden.......Haciënda Paradise??????
    Als je dat hebt geboekt zou ik nog even terug gaan en familiekorting gaan bedingen!

    Inmiddels is het ook hier voorjaar geworden en worden de temperaturen steeds aangenamer.
    Doe Denise de groeten, dikke kussen van ons, en tot over twee weken.

    Adios quappa.

  • 17 April 2014 - 23:01

    Oma Zeist:

    hoi meisie.
    leuk om weer eens wat van je horen .
    ik ben blij dat alles nog goed gaat.
    je maakt wel heel veel mee he.
    straks kun je hier in dit kikkerlandje niet meer wennen.
    en vind je hier alles saai.
    sibbel ik kan het niet opbrengenom met ma mee te komen,maar ik denk heel veel aan je.
    hoop nog wat van je te horen voor je vacantie ,anders n toffe week ,
    maar pas goed op je zelf
    veel plezier .
    dikke kus .opa oma zeist.

  • 18 April 2014 - 09:04

    Thea:

    Hoi Sibbel,

    Wat een feest daar in Mexico, al begrijp ik dat je ook heel hard werkt. Maar zo ontzettend fijn om te lezen dat je het daar naar je zin hebt en je niet hoeft te vervelen. Goed dat je ook nog wat van het land zien, ik ben benieuwd naar de foto's en de verhalen als je terug bent. Geniet er nog maar van. En ga zeker genieten samen met je moeder. Laat haar lekker alles zien wat je mee hebt gemaakt tot nu toe. Ze is razend nieuwsgierig en kan bijna niet wachten tot ze je ziet. Ik hoop dat jullie daar een leuke tijd hebben, voor je het weet staat ze voor je neus!

    Liefs vanuit Vleuten, X Thea

  • 09 Mei 2014 - 18:29

    Silvia (en De Rest Van De Kompas) :

    Hé Sibbel,
    Op dit moment is je moeder lekker bij je. Ik kreeg een foto van een heeeeerlijk zwembad van haar toegestuurd over de app. Alles oké met je ? Zo te lezen wel. Fijn dat je een lekker weekje vakantie hebt want het is best hard werken volgens mij. Je weet...wij hebben zo'n grote wereldkaart naast de eettafel hangen en hebben onder het eten dus regelmatig over je; het ziet er nl. best ver uit :)
    Nou meis...geniet nog van je mams-in-mexico ! We blijven wel 'liken' op facebook.
    Knuf -

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sibbel

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 499
Totaal aantal bezoekers 6433

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: